Potrzebuję rady w sprawie sprzętu

ryby, metody, sprzęt, recenzje, wydarzenia...
Przemo Bobrowski

Potrzebuję rady w sprawie sprzętu

Postautor: Przemo Bobrowski » 17 gru 2002, 19:44

Witam.
Nie mogę powiedzieć nawet że jestem początkującym muszkarzem ponieważ miałem raz w życiu muchówkę w ręce, mimo to bardzo mi się to spodobało i chciał bym od przyszłego roku zacząć uczyć się wędkarstwa mchowego. Myślę że zacząć należało by od sprzętu. I tu potrzebuje pierwszej rady. Jaki kij można kupić za około 500 zł? Jaką długość powinien mieć? Jaką moc? Chciał bym łowić pstrągi, lipienie i popróbować z okoniami i wzdręgami na jeziorach.
Uprzejmie proszę kolegów o radę(najlepiej na mali`a pbobrowski@o2.pl)
Pozdrawiam
Przemo Bobrowski
Awatar użytkownika
WLW
Ponad 25 postów! Ale gaduła :-)
Posty: 41
Rejestracja: 10 gru 2002, 14:03

Postautor: WLW » 18 gru 2002, 17:09

Z własnego doświadczenia i rad doświadczonych kolegów na początek radziłbym, zakupić nie za drogi i nie za bardzo wyrafinowany sprzęt. Powód tego jest prosty, jako mało doświadczony wędkarz nie wiesz jeszcze co Ci będzie pasowało i dobrze służyło. Chyba najlepiej zacząć od suchej muchy, kijek 5-6, akcja paraboliczna(wiele wybacza przy nauce rzutów i zacinaniu) lepiej dłuższy taki 285cm. Sznur pływający DT. Muchy większe pływające typu chrust. Tyle ja.
Pozdrawiam WŁW
Bo taką nature wędkarską już mamy ,że w d.. bierzemy i nic nie gadamy.
Przemo Bobrowski

Postautor: Przemo Bobrowski » 18 gru 2002, 21:15

Dziekuję bardzo za radę.Ma ktoś może jakieś konkretne modele wędek godne polecenia?
Pozdrawiam
Przemo
Paweł Ziętecki
+50 postów! Jeśli łowi tyle, co gada...
Posty: 73
Rejestracja: 23 lis 2002, 21:41

Postautor: Paweł Ziętecki » 18 gru 2002, 22:32

Przemo, zajrzyj na forum sprzętowe FF ( http://www.flyfishing.pl). Poszukaj we wcześniejszych wątkach. Dużo tam o różnych wedkach i o sprzecie "na początek".
Pozdrawiam Paweł
tomekz
+50 postów! Jeśli łowi tyle, co gada...
Posty: 92
Rejestracja: 05 paź 2002, 12:54