Jak kręcić?

wykonywanie much, techniki i materiały muchowe
Robert O

Jak kręcić?

Postautor: Robert O » 04 mar 2003, 09:13

Witam i pozdrawiam wszystkich!
Jestem początkującym muszkarzem i o kręceniu mam jeszcze bardzo blade pojecie.Miałbym do szanownych kolegów,bardzo dużą prośbę.
Jakie narzędzia,imadło,materiały itp.powinienem zgromadzić,aby móc w miarę sprawnie kręcić muchy?
Bardzo liczę na Waszą pomoc i z góry dziękuję!
Primax
Brawo! Przynajmniej raz już napisał :-)
Posty: 5
Rejestracja: 11 paź 2002, 06:35

Postautor: Primax » 06 mar 2003, 11:53

Witaj
Nie mam za dużego doświadczenia ale ja zaczynałem od:
- Imadełko,
- Bardzo ostre nożyczki + nożyczki zwykłe,
- Nawijarka
- Szczypce do jerzynek
- Finiszer (do supłania nici wiodącej)
- Cerówka oprawiona w kawałek drewienka.

Jesli interesuje Cię więcej detali to zapraszam.
http://klub.rybieoko.pl/tygodnik/archiw_temat.php

Pozdrawiam
Andrzej
Peter Kiel z Niemiec

Co potrzeba do wykonywania much.

Postautor: Peter Kiel z Niemiec » 08 paź 2003, 14:37

Do wykonywania sztucznych much sa potrzebne podstawowe narzedziea jak: Imadlo muchowe, nawijarka do nici wiodacej,nozyczki najlepsze to chirurgiczne oczne,szczypczyki do nawijania jezynki,srednia igle w obsadce drewnianej lub plastikowej,oraz finiszer do zakanczania supelkami muchy. Nastepujaco potrzebne sa materialy muchowe jak roznego rodzaju piora,siersci,welny roznego koloru, nici jedwabne,lamety.
I oczywiscie haczyki muchowe. Ja zaczynalem moje pierwsze kroki koniec lat 70tych i wiem jak ciezko bylo sie wtedy czegos na ten temat dowiedziec a dzisaj sa ksiazki i kasety video jak wykonywac sztuczne muszki.
Szymcio

Postautor: Szymcio » 24 cze 2004, 07:32

Posiadam 6 płytowe brytyjskie wydawnictwo, któr pomoże ci rozpocząć przygode z kręceniem much! Czekam na kontakt gg2809323 kom 501776826 lub mail Szymcio17@poczta.fm
Awatar użytkownika
szpryna
+50 postów! Jeśli łowi tyle, co gada...
Posty: 97
Rejestracja: 01 sty 2004, 20:40

Postautor: szpryna » 26 cze 2004, 08:44