jaki kupić podręcznik o kręceniu much

wykonywanie much, techniki i materiały muchowe
Srombel
Więcej niż 5 postów, to już coś!
Posty: 6
Rejestracja: 08 lut 2004, 14:58

jaki kupić podręcznik o kręceniu much

Postautor: Srombel » 08 lut 2004, 15:23

Dzień dobry
Jestem początkującym muszkarzem, łowię dopiero drugi rok. O wiązaniu much wiem bardzo niewiele i chcę kupić dobry podręcznik, w którym znalazłbym techniki, materiały do ich wykonywania itp. Bardzo proszę o podanie mi jakiejś dobrej propozycji.
huba
Więcej niż 5 postów, to już coś!
Posty: 10
Rejestracja: 25 paź 2003, 14:56

jaki kupic podrecznik o kreceniu much

Postautor: huba » 08 lut 2004, 23:35

W jezyku polskim jest dostepny tylko "Poradnik....." W.Weglarskiego.
Anglojezycznych pozycji jest cala masa,ostatnim hitem jest "Flytyers benchside reference to techniques and dressing styles",dosc droga ksiazka.
Troche much krok po kroku pokazal A.Sikora w Wedkarskim Swiecie'.Generalnie musisz poznac kilka podstawowych technik,odpowiednio dobierac materialy i zapoznac sie z proporcjami sztucznej muchy.Potem bedziesz mogl robic wzory wedlug wlasnego uznania.Wiekszosc ksiazek i atlasow much dubluje wzory znane od dziesiecioleci.Duzo nowinek jest w prasie angielskiej.Skarbnica wiedzy jest takze internet.
FremeN
+50 postów! Jeśli łowi tyle, co gada...
Posty: 82
Rejestracja: 12 sty 2004, 11:02

Re: jaki kupić podręcznik o kręceniu much

Postautor: FremeN » 09 lut 2004, 08:41

Srombel pisze:O wiązaniu much wiem bardzo niewiele i chcę kupić dobry podręcznik, w którym znalazłbym techniki, materiały do ich wykonywania itp. Bardzo proszę o podanie mi jakiejś dobrej propozycji.


W zasadzie to tylko literatura obcojęzyczna. Jeśli znasz trochę angielski i powiesz, ile możesz wydać na taką książkę, to postaram się podpowiedzieć.

Pzdr,
Darek Studziński
Awatar użytkownika
Tomasz Marcinkiewicz
+50 postów! Jeśli łowi tyle, co gada...
Posty: 59
Rejestracja: 30 sie 2002, 21:10

Postautor: Tomasz Marcinkiewicz » 09 lut 2004, 14:55